fredag 3. mai 2013

Ett Trykk jubilerer - Uke 5 Utfordring #15

Tenk, så rakk jeg sannelig å legge inn ett siste kort til jubileumsutfordringa hos Ett Trykk. Dette er den aller siste utfordringa til feiringa - tror jeg blir å savne det, for det er gøy å prøve seg på nye teknikker! Har bare gått glipp av to av utfordringene, og den ene var fordi jeg ikke har Alkoholblekk, den andre var den med Paper Piecing, som jeg rett og slett ikke rakk over.
Men her kommer mitt Clean and Simple bidrag.

Til kortet har jeg brukt: Bazill i Kraft, lilla og brun. Lilla stempelpute fra StazOn, stempel fra Norsk stempelblad, 2x lilla bånd, kantpunch fra EK Success, distanseteip samt bling fra Nille.


Det ferdige resultatet



Litt dybde i kortet



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)