lørdag 6. april 2013

Ett Trykk jubilerer - del 2

Joda, det kommer ett kort til fra meg til Ett Trykks jubileringsfest denne uken.
Den tredje utfordringa denne uka (men bare min andre) er å bruke mosaikkteknikk på kortet sitt. 
PERFEKT for meg, som har en svææær eske med små papirrester som jeg ikke har hjerte til å kvitte meg med. Mosaikkbitene i dette kortet er fra Maja design Vintage Summer Basics kolleksjonen. 
Her kommer noen bilder:







Litt trøbbel med å få rubons'en pent på men... kortet ER jo hjemmelaget... Ha ha.. 


Om kortet
Størrelse: 15x15cm
Blekk: Distress Ink Walnut Stain
Papir: Bazill Brun og Kraft. Papirrester fra Maja Design 6x6" pad
Annet: Norsk stempelblad - rubons tekst og hjørner. Kort og Godt - halvperler. Ukjent - silkebånd og plasthjerter
Teknikker: Bakgrunnen er laget ved å klippe små biter restepapir og lime de sammen på kraftkartongen, såkalt mosaikkteknikk. Hver mosaikkbit er ca 2,5 x 2,5 cm




Nå er det bare å vente og se hva som tilbys av utfordringer neste uke ;)

1 kommentar:

  1. Nydelig kort! Takk for at du er med på utfordringen vår.

    Åshild
    Ett trykk

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)