fredag 15. mars 2013

Sweet Pea Stamps - sort/hvitt

Heisann!

Idag viser jeg fram et kort jeg har laget som DT hos Sweet Pea Stamps. Jeg har brukt et digistempel av Katerina Koukiotis som heter Dreaming of Aquamarine Tides.
Jeg synes det er et fantastisk flott motiv! Fordi det er et digimotiv, har jeg ikke fargelagt det med Distress Refillere, men med en vanlig gråblyant. Skjellet har fått på litt Glossy Accents. Jeg ble ganske fornøyd med det endelige resultatet. 
De herlige papirene er fra 3ndy Papir, og forøvrig har jeg brukt Washi Tape, glassdråper, pebbles, dekorpin, akryl- og papirroser og Say it in Crystals :)


Det ferdige kortet


Detaljer av motivet


Pebbles klistremerke fra Nille :)


Dekor


Detaljer (Beklager dårlig fargekvalitet)



Nå må jeg se til å pakke kofferten, i helga bærer det avgårde på Scrapp med Hjertet i Tromsø - gleder meg som bare det!!

God helg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)