søndag 31. mars 2013

Sweet Pea Stamps - Serenity

Heisann!
Så er påska så godt som lagt bak oss. Håper dere har hatt en fin påskefeiring. Her har vi koset oss med skigåing, aking, pølsegrilling og masse familiekos. Men nå skal det bli godt med hverdag igjen ;)

Idag deler jeg noen bilder av et kort jeg laget på Scrapp med Hjertet. Jeg leter fortsatt etter "de perfekte bokstavene" til kortets mottaker, tenkte finne noen i chipboard med litt tykkelse og passe størrelse, må bare se hva jeg finner ;)
Her kommer uansett noen bilder:


Det (nesten) ferdige kortet. Blir litt mer balanse i det når navn og dato er på plass ;)


Nydelige Serenity laget av Concetta Kilmer for Sweet Pea Stamps


Detaljer


Detaljer


Innsiden - med skjult pengelomme :)


Leverer kortet som bidrag til
* Simon Says Stamp - Anything Goes


Ønsker dere en herlig April måned!


Klemmer,

1 kommentar:

  1. This is amazing! Beautiful image, and love the flowers and embellishments, too! :) Thank you for joining us in the "Anything Goes" challenge over at the Simon Says Stamp challenge blog this week! xxo

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)