søndag 24. mars 2013

Sweet Pea Stamps - Party Present

Heisann!

Dager og uker flyr avgårde og jeg klarer knapt å følge på... 
Idag deler jeg noen bilder av et kort jeg har laget for Sweet Pea Stamps bloggen.
Det er et bestillingskort som jeg har laget til en 7 år gammel gutt. Jeg brukte det herlige Sweet Pea stempelet av Elisabeth Bell, som heter Party Present. Jeg synes den lille gutten er så helskjønn! Jeg har fargelagt motivet med Distress reinkere,- som alltid ;)
De herlige papirene er fra My Mind's Eye - Lime Twist kolleksjonen.



Det ferdige kortet








Innsiden av kortet



Ønsker dere alle en herlig påskefeiring!!


Klemmer, 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)