onsdag 6. februar 2013

SPS card - Dark Moons

Heisann!
Idag poster jeg mitt nyeste kort som DT for Sweet Pea Stamps. Jeg har fargelagt det nydelige stempelet som heter Dark Moons av ching-chou kuik. Jeg er så glad i disse stemplene, som kan brukes til jentebursdagskort, konfirmasjonskort, venninnekort osv. 
Motivet har jeg fargelagt med Distress refillere, og så har jeg hatt på litt Stickles. Papirene er fra Prima, og rammen er fra Kort og Godt. Den har jeg tapet med MT Washi Tape for å få riktig farge. Kantpunchen er fra X Cut, og blomster fra I Am Roses. Bokstavstickers fra Panduro Hobby. 

Kortet leveres til følgende utfordring:
* Papertake Weekly Challenge - Anything Goes



Det ferdige kortet


Dark Moons


Detaljer





Innsiden av kortet med pengebelte og skrivefelt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)