fredag 18. januar 2013

Sweet Pea Stamps

Heisann!
Ville bare vise dere et bilde av de aller nyeste Sweet Pea stemplene mine. Da jeg fikk dem forleden, kunne jeg slett ikke vente med å starte å fargelegge dem - de var så nydelige! 

Disse stemplene er designet av den fantastiske artisten ching-chou kuik, og kan kjøpes i nettbutikken til Sweet Pea Stamps. De finnes både som digitale stempler og som gummistempel. I tillegg kan de kjøpes hver for seg, eller du kan gjøre som meg: kjøpe de alle fire på Plate #233.
Det beste av alt: 
Om du kjøper nå, er det 25% rabatt på alle gummistempel! Sjekk nettbutikken her.





Ønsker dere alle en fin helg!

Klemmer,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)