lørdag 1. desember 2012

Kreativ Hobbys Julekortutfordring - Alt under ett ;)

Hurra! Jeg rakk det! Jeg kom i havn til 1.desember!!! ;) 
Jeg har deltatt i årets julekortutfordring hos Kreativ Hobby, der målet var å lage 12 julekreasjoner innen 10.desember, og det har vært kjempegøy!! :) Jeg har fått leke meg med massevis av herlige julestempler fra deres fantastiske kolleksjon, og her har jeg samla dem alle i en bloggpost. Se lengre ned i bloggen min, om du vil lese mer om noen av kreasjonene :)

































Ha en herlig adventstid!

Klemmer,

2 kommentarer:

  1. Så mye flott - herlig å se alle kortene som aller var utrolig flotte. Takk for at du har vært med. Julegaven sendes når vi har mottatt julekortet og utfordringen er avsluttet for alle :) Klem fra Anne Bente, Kreativ Hobby

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert du har i bloggen din, Randi :)
    Nydelige prosjekter på rekke og rad, med herlige detaljer og flotte motiver!

    Tusen takk for at du søker på DT call`n til Bildmålarna ♥
    KLem fra Maya

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)