onsdag 21. november 2012

Kreativ Hobbys Juleutfordring - Bidrag #3

Så er jeg kommet til kort #3 i Julekortutfordringen hos Kreativ Hobby.
Dagens kort er laget med stempelet Nisse med lang lue - og jeg synes han er så helskjønn!! :) I tillegg har jeg brukt et julehjørnestempel på kantene av motivet. 
Her kommer et par bilder:



Det ferdige kortet


Se, for en herlig nisse!!! :)


Detaljer
Størrelse: ca 10 x 15 cm
Papir: Bazill - rød og grønn kartongPaperCraft Scandinavia Christmas Wishes
Stempel: Kreativ Hobby
Blekk: Archival Ink Coffee. Distress Ink Walnut Stain
Annet: Storyteller - blomst. Kort og Godt - halvperler. Ukjent - rød hyssing. Authentique - Petite Type Circle bokstavstickers
Teknikker: Motivet er fargelagt med Distress Ink refillere. Kantene er revet med kantskrape





Ha en fin dag så lenge!
Hilsen meg ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)