søndag 25. november 2012

Kreativ Hobbys Julekortutfordring - Bidrag #7

Heisann!
Idag deler jeg et tagkort med dere, laget til Julekortutfordringa hos Kreativ Hobby. Jeg har brukt det helskjønne stempelet med Nissen med lang lue, og maskert det over Julesanger bakgrunnen. I tillegg har jeg brukt det kjempefine swirl skrift stempelet, og på tag'en har jeg brukt et hjørnestempel samt Juletid stempelet. 
Her kommer noen bilder:


Det ferdige kortet


Nissen og bakgrunnen


Her er tagen tatt ut av mappen


Baksida av tag'en, med plass for en liten hilsen :)





Detaljer
Størrelse: ca 6x6"
Stempler: Kreativ Hobby
Blekk: Archival Ink Coffee, Distress Ink Walnut Stain
Papir: Bazill Vanilla, Canson akvarellark, Inkido Coming Home for Christmas - Jolly Days og To You
Annet: Kort og Godt - halvperler. Martha Stewart - Cherish Punch aroundI Am Roses - rød rose, kirsebærblomst. Ranger - Stickles Crystal og rød. Ukjent - liten rose, 3D puter, God Jul seglklistremerke 
Teknikker: Kortet er brettet som et tagkort etter at alle sider er punchet, 3D puter er brukt for å få plass til tag'en. Motivet er fargelagt med Distress refillere. Alle kanter er svertet med Distress Ink




Ønsker deg en herlig dag videre!
Klemmer fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)