fredag 23. november 2012

Kreativ Hobbys Julekortutfordring - Bidrag #5

Mitt femte bidrag til Julekortkonkurransen hos Kreativ Hobby, er ei sjokoladeeske. 
På utsida har jeg brukt det nydelige swirlstempelet, samt et snøfnuggstempel som jeg har embosset. På eskens innside har jeg brukt et nydelig tekststempel - alle såklart fra Kreativ Hobby


Den ferdige eska


Sånn ser eska ut på utsida - swirlstempler og snøfnuggstempel fra Kreativ Hobby


Inni eska



Detaljer
Størrelse: ca16x14,5x3 cm
Stempler: Kreativ Hobby
Blekk: Archival Ink Coffee, Distress Ink Walnut Stain
Papir: MME Winter Wonderland - At home og 12 Days of Christmas - It's the Season, diecut og stickers ark. Bazill Vanilla
Annet: Kort og Godt - halvperler. Judi Kins - embossingpulver Aegan Silver. Spellbinders die. Stickles Crystal. 
Teknikker: Eska er brettet etter mal fra: Mariannes Papir







Ha en fin-fin fredag! 
Klemmer,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)