tirsdag 20. november 2012

Kreativ Hobbys Julekortutfordring - Bidrag #2

Hei der!
Her kommer mitt andre bidrag til årets Julekortutfordring hos Kreativ Hobby, der 12 julekort skal lages, med stempel fra Kreativ Hobby sitt fantastiske utvalg :)  
Mitt andre kort er et skikkelig CAS kort, der jeg kun har brukt kartong, stempel, halvperler samt embossingpulver. Enklere kan det knapt gjøres - men budskapet kommer uansett fram :) Og budskapet i dette stempelet synes jeg er så vakkert! 


Det ferdige kortet - rent og enkelt ;)


Detaljer fra embossinga :) 


Detaljer
Størrelse: 11 x 11 cm
Papir: Bazill Brun og Vanilla
Stempler: Kreativ Hobby
Blekk: Distress Ink Walnut Stain. Top Boss - embossingpad
Annet: Kort og Godt - halvperler. Judi Kins - embossingpulver Aegan Silver
Teknikker: Hjørnestempelet er embosset ved hjelp av varmluftspistol. Alle kantene er svertet med Distress Ink 





Ha en fin tirsdag da! 
Klemmer, 


Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)