mandag 14. mai 2012

Herlig fargeutfordring !

Heisann!
Nå var det sannelig på tide å få lagt ut noen bilder her på bloggen igjen :)
Slenger meg med på ukas herlige fargeutfordring hos Sketchy Colors, der fargene grønn, blå og turkis skal stå i sentrum ;)
Jeg har laget et bursdagskort, var nemlig så heldig å få feire ei sprek og flott dame som fylte 50 i helga :) Hun er sprudlende og ei fargerik dame, så da fortjente hun et kort med både eleganse og spreke fine farger.
Designpapira lagde jeg selv med Distress Ink og noen dryppende vanndråper ;) Her er noen bilder:










Utstyrsliste
Størrelse: 6" x 6"
Papir: Kartong - Bazill Kraft. Hjemmelagde designpapir Ukjent - Grønt papir
Stempel: Tekststempel gra Kort og Godt, border fra Kreativ Hobby
Blekk: Distress Ink - Iced Spruce, Broken China, Brushed Cordoroy, Walnut Stain
Annet: Karen Marie Klip - Sommerfugler. Kort og Godt - Halvperler. Ranger - Stickles Crystal. Spellbinders - Classic Scalloped Circles. 3D puter, chipboard tall.
Teknikker: Papiret er laget ved at jeg har svampet masse Distress Ink i ønskede farger på et ark. Deretter har jeg hatt litt vann i hånden og forsiktig dryppet små dråper i arket og latt det tørke. Alle kanter samt sommerfuglene er svertet med Distress Ink på svamp. Teksten er svertet mens den fortsatt lå inni Spellbinders dies'n. Chipboard tallene var sorte, og ble derfor malt med hvit akrylmaling før den ble påført grønn og blå Distress Ink og glitterlim

  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)