torsdag 19. januar 2012

Trykkpressa bidrag #2

Hei igjen!
Nok et kjapt innlegg fra meg. Gårdagen var en småtrasig dag, måtte hente dattera vår på skolen der hun hadde vært og ramla. Det ble en kjapp tur innom fastlegen, før vi ble sendt videre til Tromsø på røntgen. Det viste seg at hun hadde et brudd i håndleddet, så da ble det gips som skal være på i 3 uker. Stakkar jenta vår, hun var kjempetapper!!!
Før alt dette skjedde, rakk jeg å få stempla noen kort. Siden håndledda mine ikke vil samarbeide om dagene, passa det kjempegodt at månedens utfordring hos Trykkpressa er å lage et One Layer Card. Jeg har på følelsen at jeg kommer til å få noen bidrag der denne gangen... Jeg har egentlig aldri forsøkt meg på slike kort før, så det er jo spennende :)
Her er mitt andre bidrag til utfordringa:



Størrelse: ca 10 x 15 cm
Stempel: Kreativ Hobby
Blekk: Distress Ink Spiced Marmalade
Annet: Rammen er tegnet for hånd. Oransje bling. Kantstanser Leafy Lace fra DoCraft



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)