søndag 20. november 2011

Julekort

Hei der!
Jo, her er det travelt om dagen - men innimellom har jeg fått laget noen enkle julekort. Det er nå 2 måneder siden vi overtok huset vårt, og i kombinasjon med at vi har noen kostbare måneder i vente, har jeg ikke investert i nytt scrappeutstyr. Jeg sitter på nettet og sikler over nydelige papirer, herlige stempler, fristende pynt og alt annet som jeg ønsker meg. Men istedet har jeg blitt nødt til å grave i mine "gamle" saker, og bruke opp restepapir fra restekassa mi. Det er litt av en utfordring, men det er også kjempegøy å tenke ut nye måter å lage kort på enn jeg er vant til. Her er et av korta jeg har laget, og dette leverer jeg til Andrine & Marens fargeutfordring Anma's Colour Challenge #3. Jeg syns illustrasjonsbildet var fantastisk flott, og jeg ble inspirert til å lage flere kort :) Men her er altså mitt første bidrag - laget av rester!!! ;)
På dette kortet ble jeg inspirert av de litt utradisjonelle og litt "amerikanske" julefargene i bildet - og selvfølgelig glitter og glam ;)
Foruten restepapir og limegrønn pluss grå kartong, har jeg brukt sølvklistremerker og 3D tape for litt distanse i kortet - superenkelt! :)






1 kommentar:

  1. herlig julekort, det mønsterarket tror jeg at Jeg også har noen rester av fra tidligere års julekortproduksjon ;-) Men dette ble veldig lekkert, så kanskje jeg også må finne frem restene mine!

    Takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Anma!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)