søndag 11. september 2011

Interiør på agendaen - Herlig candy

Heisann!

Nå er det bare 4 dager til vi overtar nøkkelen til vårt nye hjem. ENDELIG har vi funnet et drømmehjem med riktig beliggenhet. Endelig skal vi begynne å betale til oss selv. Og ENDELIG kan jeg få pusse og flikke akkurat som jeg vil !! :)
Interiør er igrunn ikke noe jeg har hatt så kjempestor interesse for tidligere. Eller, jeg er av den sorten mennesker som samler på alt mulig - gamle minner, kunstverk fra barna, ting man får opp gjennom tiden. Og jeg tenker praktisk foran utseende. Men nå som vi endelig har kjøpt vårt eget hjem, er jeg begynt å lese i interiørblader til og med!! ;)
God Morgen, Norge, fikk jeg se et innslag om en av finalistene til Norges Vakreste Hjem - og jeg falt for dette hjemmet TVERT! Så hjemmekoselig, så personlig og så stilig! Jeg er stor tilhenger av gjenbruk, og dette hjemmet var fylt med herlige, hjemmelagede løsninger. Jeg fant ut at Manuela aka Mrs Hardy hadde en egen herlig blogg! Du bør virkelig ta en titt innom!!
Og så fant jeg ut at hun i tillegg har en super giveaway pågående! Premien er et personlig fotomaleri. Det ville blitt perfekt i vårt nye hjem! De personlige bildene i Hardy-hjemmet var også en av de tingene jeg likte aller best - jeg falt for det store tapetbildet i stua deres tvert :)




Jeg anbefaler dere virkelig å ta en tur innom bloggen eller facebooksida til Mrs Hardy, masse inspirasjon og herlige bilder finner du der ;o)

Nå kommer jeg nok til å være i flyttemodus en stund framover, så det blir lite blogging og kortlaging på meg... ;)

Until next time,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)