mandag 22. november 2010

Vintage julekort #7

Her kommer det siste kortet til Julekortarrangementet hos Vintageudfordring. Mitt mål er nådd: Jeg har levért ett bidrag til hvert av utfordringene!! *phuuuh* ;)
Dette siste kortet er laget til Renates utfordring, som er å bruke snøkrystaller og blomster på kortet. Som nevnt i forrige post, har jeg blitt nødt til å dra til foreldrene mine for å låne internett tilkoblinga, og har derfor ikke alle detaljene til utstyrslista. Men her kommer iallfall noen bilder:


Det ferdige kortet


Se så skjønne barn ;)




Det flotte metall snøkrystallet


Utstyrsliste:
Motiv: Klippeark fra Ladybug and friends
Kartong: Ursus
Designpapir: Fra en hobbyklubb
Stempel: Kort og Godt hobby
Annet: Metall snøkrystall fra Kort og Godt. Blomster fra Storyteller. Doily lace punch fra Martha Stewart. Brun bomullstråd, hvit akrylmaling og bobleplast. Kantene er revet.


Jippi! Der var jeg i mål, gitt! Men jammen meg om dette har vært artig! Nå er jeg jo langt på vei med julekortene !! ;) Ønsker dere alle en kjempeflott uke - og tusen takk til jentene på Vintageudfordring for en kjempeartig utfordring!!! 

Massevis av klemmer,  

1 kommentar:

  1. Nyyyydelig kort du har lagd til Vintage-konkurransen!
    Jeg rakk akkurat et til hver utfordring jeg også :o)

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)