mandag 22. november 2010

Vintage julekort #6

Heisann!
Nå sitter jeg hos foreldrene mine og "tjuvlåner" internett tilkoblinga - fortsatt ikke nett hjemme. Og det passer jo KJEMPEBRA når man har behov for den tilkoblinga... Jaja, her kommer iallfall noen flere kort fra meg. Detaljene ligger hjemme, så det blir dessverre ikke fyldig utstyrsliste... Og i alt stresset, oppdaga jeg at jeg har glemt å ta bilde av innsida... :(
Dette er mitt 6.kort til Julekortarrangementet hos Vintageudfordring. Det er laget til Mettes utfordring, som er å bruke engler på kortet. Og jeg ELSKER engler, så det var en perfekt utfordring ;) Her kommer noen bilder:


Det ferdige kortet. Jeg syns den engelen er så fantastisk nydelig, at jeg ikke ønsket å pynte så mye utenom


Embosset stempel


Se så nyyydelig!!


Et hjemmelaget hjerte av restepapir ;)


Må bare vise fram det kjempeflotte albumet jeg fant i nærbutikken, stappfullt av nydelige engler!


Her er bare noen få av englene ;)

Utstyrsliste (Det jeg husker "i hodet")
Motiv: Klistremerke fra Schibsted Forlag, samlehefte
Kartong: Ursus
Designpapir:
Stempel: Kort og Godt Hobby - tekst. Kreativ Hobby - drodlehjørne
Annet: Kantene er revet, Distress Ink Vintage Photo, sølvfarget embossingpulver, sølvtråd, hjemmelaget hjerte av restepapir, kakeserviett, knapp.



Klemmer,

1 kommentar:

  1. Nydelig og stilfullt englekort!! Denne engelen var kjempeflott og den ble så flott framhevet med hjerteservietten som du har bak engelen!

    Tusen takk for du deltar på min utfordring i Vintage utfordringen!

    Klem Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)