søndag 2. mai 2010

Vann ATC

Her kommer mitt bidrag til ukas utfordring hos Art Pieces Challenges, der tema var VANN. Og som den kystens jente jeg er, tenkte jeg på hav da jeg så det. Dermed ble det en ATC inspirert av havet ;)


Jeg har brukt Bazill i bunn. Dekorkartong med vannmønster, kuttet i striper og embosset. Havbunnen er malt med granittmaling og fisker, skjell og sjøstjerner er klistremerker som jeg har klippet til. Så har jeg kuttet til en Spellbinder Die og håndskrevet et ordtak som jeg syntes at har et fint budskap ;)


En super rask hilsen fra meg ;o)

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott vann atc! Så stilig det var med granittmaling til havbunn!
    Takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  2. Herlig atc :-)...med ett flott ordtak :-)

    SvarSlett
  3. Herlig!!!! Du er så kreativ Randi, digger virkelig kortene dine :-)
    Klem Guro

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)