mandag 24. mai 2010

So Cute ATC

Heisann!
Jeg er kjempeglad i å lage ATC'er, de gir så stort rom til å være kreativ - på et lite område ;) Når jeg lager ATC'er, liker jeg å lage "budskap" i dem. Denne ATC'en har jeg laget til That's Just so Cute sin utfordring So Cute #9. Jeg ble SÅ glad da jeg så at de hadde laget en ATC utfordring - men så har jeg nesten glemt å legge ut bilder... He he, jaja... Men NÅ er det da gjort iallfall!!
Her er kortet:



Jeg har brukt hvit kartong. Bakgrunnen har jeg laget selv - voksing med strykejern. Sommerfuglen og blingen i hjørnene er klistremerker. Teksten er håndskrevet. Rundt hele kortet har jeg lagt Crystal Stickles for en glitrende effekt :)




Vel, det var en kjapp og enkel post. Håper dere alle nyter den siste fridagen i pinsa (for de av dere som ikke jobber turnus da...) Tusen takk for at du besøker bloggen min - og takk for varmende ord.
Massevis av klemmer fra meg ;)

7 kommentarer:

  1. Så kjempe flott en ATC!! Nydelig bakgrunn du har laget!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  2. Hei!

    Takk for at du ville følge bloggen min :)

    Stilige ATC du har laget :) legger meg til som følger hos deg også for å se hva du finner på :)

    Carina

    SvarSlett
  3. Så vakkert dette ble. Utrolig lekker bakgrunn i flotte farger. Lekre klistremerker og. :)

    SvarSlett
  4. Utrolig spennende bakgrunn du har laget! Voksing altså?? Har jeg aldri prøvd. :D
    Så skjønn ATC det ble da!!

    Takk for at du deltar!!

    SvarSlett
  5. Gorgeous!! LOVE that pink butterfly!

    SvarSlett
  6. knall flott, elsker sommerfuglen, takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  7. Wow!!!! Dette var flott, herlige farger :-) Bakgrunnen er super.
    Ha en strålende helg :D
    Klem Guro

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)