søndag 30. mai 2010

Fairytale

Jeg har laget et kort til That's Just so Cute sin utfordring Extra Cute #9 der tema var Eventyr. Så da ble det et kort inspirert av Prinsessen og Frosken - et klassisk eventyrbilde ;)
Her er mitt bidrag:

Det nydelige motivet jeg har brukt, er "Kiss Me" fra Tiddly Inks. Motivet er fargelagt med akvarellblyantene mine. Teksten er fra et Freebie sett fra Tiddly Inks. Blomstene og bladene er fra Kort og Godt, og det samme er halvperlene. Papirene er fra Notabene, og så vidt jeg husker har jeg kjøpt froskebåndet der også :) Jeg har brukt Crystal Stickles på blomstene og rundt det rosa papiret. Rundt teksten har jeg brukt rosa glitterlim.



Et nærbilde av det nydelige digi stamp motivet. Frosken har fått ordentlig gullkrone på seg :)


De nydelige rosene og bladene



Slik er kortet montert og dekorert


Innsiden av kortet. Motiv og tekst er fra det samme freebie settet til Tiddly Inks som teksten på forsiden. Papirene er fra Notabene og Ursus, jeg har brukt de samme perlene som på forsiden, men i andre farger. Crystal Stickles og sølvklistremerker. Rosa bånd med prinsessekrone fra Notabene.



Skrivepanelet.


Et nærbilde av frosken :)


Halvperler fra Kort og Godt, og drodleklistremerker kjøpt på Nille.



Til sist vil jeg takke alle som besøker bloggen min, og det er så utrolig koselig at du legger igjen en liten hilsen! :)
Ønsker deg en magisk og fortryllende søndagskveld!
Klemmer fra meg ;)

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. knall flott og veldig gjennomført. Lekkert med blomstene som stikker opp slik.

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  3. Dette var virkelig et nydelig eventyrkort. Skikkelig herlig "godterifarger" og motivet er så skjønt. Lekker innside og frosken med tilhørende tekst var jo bare prikken over i`en. Klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)