søndag 18. april 2010

En søt liten kurv

Dagens tredje og siste innlegg er en kurv som jeg har laget. Og den er faktisk ikke laget til NOEN utfordring... Wuuhuu!! Thi hi...
Til helga skal jeg for aller første gang ha stand på en markedsdag og vise fram litt av det jeg lager (grugleder meg til det ja!) Derfor har jeg lyst til å lage litt ulike ting slik at folk kan se hvor mye man kan trylle fram med papir! Mitt mål med å sitte på stand, er å finne fram til flere som liker å leke med papir, det hadde vært så utrolig koselig og gøy å ha flere å lage ting sammen med...!
Selv har jeg så lyst til å komme meg på litt kurs og messer - men her er det ingenting som foregår *sukk* Men det betyr at alle innputt jeg får her i Blogglandia, betyr enda mer for min motivasjon og inspirasjon :)
Her er iallfall noen bilder:


Det irriterer meg grønn at jeg ikke husker hvor jeg fant framgangsmåten på å lage disse enkle men dekorative kurvene. Men kanskje du vet? Jeg skriver alltid opp hvor jeg finner tutorialene, men denne hadde jeg IKKE gjort det på... Kan ikke skjønne hvorfor...
Vel vel, hvit bazill til selve kurven, herlig designpapir fra Nille. Brads'ene fra samme butikken. Sommerfugl borden har jeg fått i en hobbyklubb. Alle kantene er svertet. SÅ enkelt, men SÅ gøy og dekorativt!! ;)



Et nærbilde av brads'en og en av de herlige sommerfuglene. Sommerfuglene har fått svertet vingene og er limt på i to lag. Og så har de fått litt silver 3D liner på magen og Crystal Stickles på vingene :)



Sommerfugler - et heeerlig vårtegn!!! ;)



Til sist må jeg jo fortelle dere at idag kom årets første lam til verden på gården. DET er et vårtegn! Men ute snør det som bare det - ikke askesnø, men bare litt snø så den nyfødte kunne lande mykt da den kom til denne harde, tøffe verden... ;)
Jepp, da er det bare å få på seg treningstøyet og komme seg avsted. Ønsker dere alle en herlig kveld!

Klem fra meg

1 kommentar:

  1. Wow skal du på ha stand, så spennende da!
    Masse lykke til :-)
    Flott denne esken var, deilig å lage noe uten å være med i utfordringer av og til også. Har ikke fått med meg så mange i det siste, våren kommer og da kaller hagen og naturen ute.
    Så spennende med lam da, de er skjønne :-)
    Ha en flott trening, deilig det.
    Klem Guro

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)