søndag 18. april 2010

ATC med perler :)

Heisann folkens!
Ja nu er helga på hell, snart er det tid for en time på stepkassa ilag med jentene før jeg skal benke meg ned foran tv'n å se hvordan ting utvikler seg på Ylvingen ;o)
Før den tid har jeg tre poster å få unna - har vært litt effektiv i helga, til tross for at hele gårdagen gikk bort til 6års feiring av nevøen min og familiekos her hjemme.
Aller først, her kommer en ATC til Art Pieces' utfordring #9, der temaet er "perler".
Jeg får aldri sagt det nok: jeg elsker å lage disse herlige små kortene, og gleder meg til hver nye utfordring. Og jeg er ekstra stolt nå, over at mitt påskebidrag vant forrige uke, jeg gleder meg kjempemye til å få premien ;)
Men nok "sjabbing" - her er mitt bidrag denne uken:

Jeg har brukt offwhite kartong i bunn, og et rosa håndlaget designark med blomsterblader i - kjøpt på Notabene - som bakgrunn. Jeg har laget et hjerte ved hjelp av stålstreng og glassperler. Oppå har jeg limt et hjerte klippet ut for hånd og svertet med brun stempelpute. Halvperler og blomster i hjørnene. Teksten er håndskrevet og klippet ut. Alle kanter er svertet med samme brune stempelpute.



Ikke vet jeg hva det er med meg og rosa for tida, men som dere kommer til å se av postene idag, går fargen en god del igjen... Thihi....
Nå skal jeg forte meg å linke kortet mitt og få lagt ut flere poster.
" 'Till we meet again.." ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)