tirsdag 16. februar 2010

Et bursdagskort

Jeg har laget dette bursdagskortet til Sketchy Colors #11. Fargene som skulle dominere kortet, var : rosa, mørkegrønn og lysegrønn. Syns disse fargene passet meg utmerket - det er de samme fargene som jeg brukte på mamma sitt pyramidekort ;)
Mitt bidrag ble da slik:



Stemplene jeg har brukt, er fra Kreativ Hobby. Den helskjønne feen, er et glansbilde som jeg fant på en lekebutikk her om dagen :) Litt bling, knapper, dekorark. Alt er skjært ut med ulike sjablonger fra Fiskars, kantet med stempelpute og limt på lysegrønn bazillkartong :)


Nærbilde av den herlige feen :)
Disse to etthulls-knappene festet jeg sammen med lysegrønn vokset bomullstråd. Da sønnen min på 3 år så denne, sa han: "Mamma, denne kan vi jo bare kaste, det er jo bare rot!! " He he!
Litt rosa og grønn bling ;)
På innsiden av kortet. Har brukt samme dekorarket som på forsiden, men snudd den i motsatt retning. Borden er laget med punch fra Fiskars. Rub-ons fra Norsk Stempelblad. Blomstene har jeg laget av blomstene fra punchen, og glassperler i midten.

Nærbilde av Rub-ons motivene.


De hjemmelagede punch-blomstene i lysegrønn, mørkegrønn og rosa!! ;)


Så ønsker jeg dere alle en herlig februar-dag videre!! Og husk: NYT ØYEBLIKKENE!! :)


1 kommentar:

  1. Wow så stilig!!! Herlig bruk av farger :-)
    Ha en flott dag!
    Klem Guro

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)