onsdag 27. januar 2010

Kreativ Hobby's utfordring - morsdagskort

Her har jeg laget et morsdags kort til mamma'n min. Hun elsker blått, og jeg har derfor valgt å lage kortet i fargene blått og sølv :)


Som tidligere nevnt, er jeg en ordentlig "skrotnisse" som tar vare på alt mulig. ("Ikke kast det, du kan få bruk for det en vakker dag!") Derfor passet det kjempebra med mosaikk bakgrunnen som jeg fikk tips til på StampARTic sine bloggsider. Her i huset skal papirbitene være VELDIG små før de finner søppelbøtta! :) Hjertet laget jeg altså i mosaikk som jeg limte rett på en tom makaronikartong (ALT kan brukes til noe nyttig! ;D ) før det ble klipt ut en hjerteform. Så limte jeg på en liten blonderest ;)
Stemplene trykket jeg i sølv på blå kartong før jeg "glitra de litt opp" med favorittglitterpennen min :) Alle tre stemplene har jeg kjøpt hos Kreativ Hobby.
Chipboardbokstavene er selvklebende, og de farget jeg også med glitterpenn for å få riktig sølveffekt. Rundt papiret i bakgrunnen snurret jeg turkis vokset bomullstråd, før jeg festet alt på selve kortet. Så tegnet jeg en sølvkant (med favorittsølvpennen min, såklart!) rundt kortet.

Kjempeflotte stempel fra Kreativ hobby! " Her ser blonderet gult ut, men det er kremfarget!!! ;o)

"Jeg er glad i deg" ;o)

3 kommentarer:

  1. Fint kort!:) Det blir nåkk mamman din gla for:)

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort.. =) du e åsså fan av mosaikk =) den lille jenta e ett stempel ja, tror det er fra magnolia.. tuusen takk for kommentara, sett stor pris på det =) klem

    SvarSlett
  3. Så flott et kort du har laget!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)